کارشناس فروش : ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰

شرکت تولید قیر عایق کرج


شرکت تولید قیر عایق کرج,شرکت تولید قیر عایق کرج, فروش و اجرای عایق های رطوبتی حرارتی صوتی







پر مخاطب ها

    کاربردهای عایق لوله و مزایای اجرای آنها : عایق حرارتی لوله برای صرفه‌جویی در هزینه‌های انرژی و حفظ دمای سیال فرایند در سطح مورد نیاز استفاده می‌شود. در صورتی که عایق حرارتی لوله به نحوی مناسب انتخاب و مورد استفاده قرار گیرد که بدون خرابی و بدون نیاز به تعمیر و نگهداری باشد، به صرفه‌جویی فوق‌العاده در هزینه‌های انرژی، افزایش سطح ایمنی افراد و روان‌تر شدن کنترل فرایند خواهد انجامید. از سوی دیگر، عایق‌بندی نادرست یا ضعیف یا خراب شدن عایق حرارتی موجود می‌تواند عامل اتلاف انرژی زیادی باشد. بنابراین بیشتر اوقات، عایق حرارتی به عنوان «ابزار اصلی بهبود دسترسی به انرژی» تعریف می‌شود. مواد عایق حرارتی نیز برای دستیابی به هدایت حرارتی کم و اینرسی حرارتی کم مهم است.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    30 آبان 1401 - 12:32
    بازدید : 96

    کاربرد انواع عایق و پوشش رطوبتی در ساختمان : از گذشته تا به امروز حفاظت از منازل در برابر بارندگی و رطوبت یکی از مهم ترین دغدغه های زندگی بشر بوده است، در ابتدا از روش های مختلفی مانند ملات که از ترکیب خاک و کاه و آب درست می شد به عنوان نوعی عایق رطوبتی استفاده می کردند تا این که در همان دوران باستان بشر موفق به کشف قیر شد و با به کارگیری آن توانستند تا حد بسیار زیادی از نفوذ رطوبت به داخل ساختمان جلوگیری کنند، البته اگر چه هنوز هم در برخی روستاهای ایران از ملات و قیر استفاده می شود، اما رفته رفته به مرور زمان و با پیشرفت علم و تکنولوژی روش ها مختلفی برای حافظت از ساختمان در برابر رطوبت کشف شد و انواع عایق رطوبتی Types of waterproofing تولید و به بازار عرضه گردید.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    29 آبان 1401 - 9:22
    بازدید : 103

     کاربرد آسفالت سرد در جاده‌ سازی و روسازی : آسفالت سرد به مخلوطی از مصالح سنگی و قیر مخلوط و یا امولسیون قیر گفته می‌شود که مواد اولیه آن در دمای محیط مخلوط شوند. آسفالت سرد از اختلاط سنگدانه‌ها با قیرهای محلول یا قیرآبه‌ها در دمای محیط تهیه و در همین دما پخش و متراکم می‌شود. زمان اختلاط با قیرابه می‌تواند مرطوب باشد ولی با قیرهای محلول، در دمای محیط و یا تحت اثر حرارت باید خشک شده باشد. آسفالت سرد را می‌توان در مسافت‌های زیاد حمل و سپس پخش کرد و یا آن را در کارگاه انبار نمود و بعداً مورد استفاده قرار داد.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    28 آبان 1401 - 11:41
    بازدید : 93

    عایق حرارتی با روکش آلومینیوم ضد حریق در لوله : عایق ها معمولا به عنوان عایق حرارتی، صوتی و رطوبتی تولید و عرضه می گردند که معمولا هر عایق تنها یک کاربرد دارد و یا یکی را بهتر از بقیه انجام می دهد، اما گاهی مصرف کننده به عایقی نیاز دارد که علاوه بر اینکه صوتی، حرارتی و یا ترکیبی از این دو است، در برابر رطوبت هم مقاوم باشد. بنابراین به راحتی خواهند توانست با استفاده از روکش آلومینیوم برای عایق خود این کار را انجام دهند. عایق آلومینیوم علاوه بر مقاومت در برابر رطوبت در مقابل تابش مستقیم نور خورشید نیز استقامت داشته و اجازه نمی دهد تا گرمای آفتاب باعث بالا رفتن درجه حرارت شیء عایق بندی شده شود. به همین جهت گاها از آن به عنوان روکش عایق های حرارتی مورد استفاده در پشت بام ها ( عایق کاری لوله ها و غیره) قرار می گیرد.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    26 آبان 1401 - 9:50
    بازدید : 101

    نمایندگی انواع پوشش محافظتی پایه قیری رطوبتی  : پوشش محافظتی پایه قیری پوششی است برای ایجاد یک لایه محافظتی دائم در برابر رطوبت و آب است که از آن در سازه هایی مانند سازه بتنی زیر زمینی، محافظت از سطوح فلزی در برابر خوردگی، استخر ها و… استفاده می شود. این محصول تک جزئی است و بر پایه اصلی قیر و برخی پودر معدنی مخصوص که باعث رقیق شدن و چسبندگی بالا می شود. سطوحی که این محصول استفاده می شود شامل: سطوح بتنی، سطوح فولادی، آجری، آسفالتی و دیگر مصالح است. لازم است بعد از دانستن مزایای کلی این محصول بدانید که چرا از این محصول استفاده می شود. از عوامل نفوذ آب و مواد شیمیایی به داخل بتن وجود درز و دروز آن است. نداشتن خاصیت ضد آبی در بتن باعث تخریب از درون و آسیب به محیط اطراف می شود. پوشش محافظتی پایه قیری محصولی مناسب در این زمینه است که با انواع بتن سازگار است.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    24 آبان 1401 - 13:0
    بازدید : 94

    موارد کاربرد خمیر آب بندی و درزبندی در ساختمان : قبل از استفاده از خمیر آب بندی باید سطح کاملا تمیز و عاری از هرگونه آلودگی باشد. در صورت آلودگی برروی سطح در کیفیت چسبندگی موثر است. پس از این مرحله باید باقی مانده خمیر را با استفاده از کاردک یا یک دستمال تمیز پاک کنید. دقت داشته باشید که بعد از خشک شدن تمیز کردن به سختی انجام می شود. با استفاده از خمیر عایق می توانید کلیه سطوح کف حمام و دستشویی، پشت بام، استخر، مخازن آب، درزهای بین درب و پنجره و… عایق کاری و آب بندی کرد. برخی افراد خمیر عایق را با عنوان خمیر ایزوگام هم می شناسند، که به دلیل استفاده از این خمیر برای ترمیم ایزوگام است.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    23 آبان 1401 - 13:59
    بازدید : 82

    عایق کاری رطوبتی دیوارهای باران گیر ساختمان : عایق رطوبتی به پوششی گفته می شود که ساختمان را در برابر نفوذ آب و رطوبت محافظت می کند. این عایق ها به صورت لایه هایی با ضخامت مختلف می باشند که به شکل مایع، پودر، رولی یا صفحه ای در ابعاد مختلف به بازار عرضه و در اختیار مشتریان قرار می گیرند. این عایق ها از مواد مختلف ساخته شده اند و با توجه به میزان ترکیبات خود در مکان های مختلف کاربرد دارند. این ترکیبات نقش مهمی در عملکرد و پوشش دهی عایق ها ایفا می کنند. در گذشته معمولاً فقط پشت بام خانه ها را عایق کاری می کردند، در صورتی که با بارش باران و وزش باد به مرور زمان امکان نفوذ رطوبت و نم به دیوار های ساختمان نیز بالا بوده، لذا استفاده از عایق های رطوبتی در دیوار های خارجی سازه ها بسیار حائز اهمیت می باشد.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    21 آبان 1401 - 11:23
    بازدید : 114

    آب بندی و ایزولاسیون استخر با عایق های پایه پلیمر : پلیمرها زنجیره باکیفیت و بسیار مقاومی هستند که به عنوان بهترین محصولال در این نوع عایق است، مزیت استفاده از این نوع عایق توانایی تحمل  بالا در شرایط مختلف آب و هوایی، فشارات هیدرولیکی و مکانیکی سازه می باشد. عایق رطوبتی که توسط پلیمر ساخته شده باشد توانایی تحمل فشارات هیدرولیکی و فشارات مکانیکی سازه را داشته می تواند در سخت ترین شرایط محیطی و فیزیکی نتیجه مطلوبی از ایزولاسیون استخر را به همراه داشته باشد. استفاده از پلیمرهای اکریلیکی و اختلاط با پودر پلیمری علاوه بر اقتصادی بودن روش آب بندی استخر می تواند جزو آسانترین روش اجرای مواد نیز مورد نظر قرار گیرد .

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    16 آبان 1401 - 12:0
    بازدید : 106

    اجرای عایق های امولسیونی قیری در آسفالت جاده : در واقع قیر و آب اصلی ترین و مهمترین مواد تشکیل دهنده قیر امولسیون هستند که به کمک امولسیفایر مخلوط می گردند. طبقه بندی قیرهای امولسیونی حسب ساختار یونی آنها به سه دسته آنیونیک، کاتیونیک و نانیونیک تقسیم بندی میشود. در حال حاضر استفاده از قیرهای امولسیونی آنیونیک به مرور زمان کاربرد خود را از دست داده و به این منظور قیرهای امولسیون کاتیونیک جایگزین آن شده اند. امولسیون قیری کاتیونیک که دارای بار الکتریکی مثبت به مصالح سنگی شامل ترکیبات سیلیسی و کوارتز که بار الکتریکی منفی دارند بهتر می چسبد. مهمترین شاخص در خصوصیت قیرهای امولسیونی زمان شکست و جدا شدن قیر  و آب آن پس از استفاده و اجرا است.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    14 آبان 1401 - 8:24
    بازدید : 102

    اجرای عایق های رطوبتی نانو مایع در کرج : عایق رطوبتی نانو پلیمر جهت عایق کاری سازه های نوساز که هنوز عایق کاری نشده اند یا ترمیم عایق های سنتی که در گذشته استفاده شده اند و به مرور زمان دچار مشکلاتی از قبیل پارگی، ترک خوردگی، بریدگی و ... شده اند میتوان استفاده نمود. عایق رطوبتی نانو پلیمر ترکیبی یکی از جدیدترین عایق های رطوبتی می باشد٬ که ترکیب سه عایق است عایق رطوبتی٬ حرارتی٬ صدا. این عایق به دو صورت پودری و مایع است که بعد از ترکیب به صورت پوشش کامل روی سطح اجرا می شود.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    10 آبان 1401 - 10:40
    بازدید : 125

    آمار سایت

    آنلاین :
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته گذشته :
    بازدید ماه گذشته :
    بازدید سال گذشته :
    کل بازدید :
    تعداد کل مطالب : 450
    تعداد کل نظرات : 2